مشخصات و توضیحات کالا

بدلیل نوسان قیمت دلار ، حتما آخرین قیمت کالا را استعلام بفرمائید.
قیمت : 3300000تومان-موجود

رادیو کنترل radiolink AT9 هواپیمای مدل

رادیوی فوق پیشرفته حرفه ای ۹ کانال رادیو لینک با امکانات بی نظیر و قابلیت ست در مودهای مختلف پروازی جهت هواپیما، هلیکوپتر و انواع مولتی روتور هم اکنون در فروشگاه آرسی تک موجود می باشد در ادامه به بررسی تخصصی این رادیو کنترل می پردازیم.

اولین تحولی که در این رادیو کنترل نسبت به رادیوهای دیگر قابل توجه است شکل ظاهری مناسب و کیفیت قابل قبول بدنه رادیو می باشد، از بسیاری از رادیوهای مشابه موجود در بازار از سطح مناسب کیفیت و شکل ظاهری زیبایی برخوردار است.

رادیو کنترلر AT9 یک رادیو کنترلر بسیار مجهز و پیشرفته میباشدکه یکی از بهترین گزینه برای مولتی روتورها و برای استفاده در FPV و هلی کم است . این رادیو کنترل حتی در مدلهای زمینی هم قابلیت استفاده دارد . دو ولوم حساس بر روی آن قابلیت کنترل گیمبال دوربین را برای شما فراهم میکند . همچنین این رادیو دارای دو ولوم خطی در زیر رادیو زیر انگشت اشاره و چندین کلید دو حالته و ۳ حالته مجزا است که تمام مودهای فلایت کنترل شما را میتواند کنترل نماید .

طراحی فوق العاده زیبا با ارگونومی استاندارد رادیولینک جهت دسترسی به فرامین برای انجام عملیات و استفاده بدون خستگی برای مدت طولانی با حفظ تمرکز کافی در پروازهای ایمن هواپیمای مدل با دقت عالی و قابلیت تنظیم طول استیکها متناسب با اندازه دست کاربر از جمله مزایای دیگر این رادیوی قوی میباشد .مورد دیگری که مورد توجه قرار گرفته چیدمان دکمه ها می باشد، دکمه‌های رادیو در قسمت بالا در یک ردیف به صورت خطی قرار گرفته‌اند و دکمه‌های که در کنار رادیو قرار دارند با فاصله مناسب هستند و خلبان به راحتی می تواند از آنها استفاده کند و به هر کدام دسترسی آسان داشته باشد.وقتی رادیو را روشن می‌کنید، یک منوی رنگی که دارای صفحه نمایش OLED با رزولوشن خوبی روبه‌رو می‌شوید که در کمتر رادیویی آن را می توانید ببینید. این صفحه نمایش ۲٫۸ اینچی دارای ۱۶ رنگ می باشد و در منوی آن می توانید سطح نور نمایشگر را نیز تنظیم نمایید. این رادیو کنترل در فرکانس مخصوص ۲٫۴ GHz کار کرده و همچنین برد هوایی حدود ۱٫۵ تا ۲ کیلومتر در شرایط استاندارد دارد .

رسیور همراه این رادیو یک رسیور ۹ کاناله به نام R9D میباشد .قابلیت‌های منحصر به فردی که این رادیو و رسیور در قیاس با رادیوهایی با این سطح قیمت دارد ساپورت S-BUS روی گیرنده می‌باشد که این ویژگی را می توانید در رادیوهای Futuba بسیار گرانقیمت مشاهده نمایید. ورودی S-Bus این کمک را می‌کند که تنها با اتصال یک کابل ارتباطی مابین رسیور و فلایت کنترل بتوانید که پرنده خود را کامل کنترل کنید .

.این رادیو کنترل دارای صفحه نمایش رنگی می باشد وقتی رادیو را روشن می‌کنید، یک منوی رنگی که دارای صفحه نمایش با رزولوشن خوبی می باشد مواجه می‌شوید که در کمتر رادیویی آن را می توانید این امکان را ببینید. این صفحه نمایش دارای ۱۶ رنگ می باشد و در منوی آن می توانید سطح نور نمایشگر را تنظیم نمایید و نور دلخواه را به صفحه اضافه نمایید.

نکته بعدی که در این رادیو به آن دقت شده ابعاد گیرنده آن است. گیرنده این رادیو دارای عرضی کوچکتر از یک فلش کارت حافظه است و از بسیاری از گیرنده‌های موجود با ۹ کانال دارای اندازه ای کوچکتر است.

در این گیرنده درگاه SBUS نیز موجود است که امروزه مورد توجه مدلران قرار گرفته است. اگر روی مولتی روتور از ماژول‌های جانبی زیادی استفاده نمایید، فضا برای نصب گیرنده بسیار کم می‌شود در نتیجه حجم کم گیرنده باعث می شود مشکل کمتری در نصب ابزار جانبی داشته باشید.

قابلیت‌های منحصر به فردی که این رادیو در قیاس با رادیوهایی با این سطح قیمت دارد وجود روی گیرنده می‌باشد که این ویژگی را می توانید در رادیوهای مشاهده نمایید. ورودی این کمک را می‌کند که تنها با یک کابل ارتباطی بتوانید که پرنده خود را کامل کنترل کنید و تعداد کابل‌های ارتباطی در سیستم را به حد اقل به رسانید مزیتی که این پورت ارتباطی دارد، در هنگامی نمایان می شود، که قصد عیب یابی در سیستم را دارید، در این صورت کافیست با چک کردن یک کابل عیب یابی را آسان کنید.

بروزرسانی برنامه رادیو کنترل و استفاده از آخرین نسخه ارتقا یافته امروزه در بسیاری از موارد مانند موبایل و لپ تاپ و … وجود دارد، اکنون می‌توانید در رادیو کنترل خود نیز نرم افزار مربوط به آن را بروز رسانی نمایید. این قابلیت را دارد که با اتصال به آن و کانکت شدن به اینترنت شما می توانید آخرین نسخه نرم افزاری را روی رادیو کنترل خود پیاده سازید.

اگر پیش از این یک مولتی روتور داشته اید حتما میدانید که تا به حال در اکثریت رادیو کنترل‌ها منوی تنظیمات برای حالت مولتی رتور وجود نداشته و می بایست تنظیمات پرنده را روی یکی از حالت‌های هواپیما یا هلی‌کوپتر قرار می دادید. حال Radiolink AT9 در تنظیمات خود علاوه‌ بر تنظیمات برای حالت‌های هواپیما و هلی‌کوپتر تنظیمات مربوط به مولتی رتور را نیز ایجاد کرده است تا کاربر به راحتی حالت پروازی مورد نظر خود را متناسب با پرنده تنظیم نماید..

اکثرا خلبانان با هشدار لرزشی آشنا هستند، این قابلیت در مناطقی که نویز زیاد و احتمال قطع ارتباط بین رادیو و پرنده وجود دارد این هشدار به شما کمک می کند تا پرنده خود را از این مناطق دور کنید در این سیستم علاوه بر این هشدارهای لرزشی و صوتی دیگری نیز وجود دارد از قبیل سطح باتری رادیو و سطح باتری پرنده که این قابلیت را دارند که در منوی مربوط آنها را در سطح مورد نظر تنظیم کنید.

هشدار لرزشی این مزیت را دارد که در مکان هایی که سر و صدا زیاد است بتوانید با رادیو کنترل پرنده خود ارتباط بهتری بگیرید.

در این رادیو کنترل می توانید از باتری لیپیوم پلیمر تا ۳ سل استفاده نمایید و به راحتی در قسمت جا باتری باتری لیپو قابل نصب می باشد، بدین ترتیب مدت زمان کارکرد رادیوی خود را به صورت چشمگیری افزایش بدهید.

فرستنده RadioLink AT9 مشخصات و ویژگی ها:

ابعاد: ۱۸۳ میلیمتر x 193 میلیمتر x 100 میلیمتر

وزن: ۸۸۰ گرم

فرکانس: ۲٫۴Ghz ISM (2400 مگاهرتز ~ ۲۴۸۵ مگاهرتز)

حالت مدولاسیون: QPSK

پرتوکل : DSSS

پهنای باند کانال: ۵٫۰ مگاهرتز

رد کانال مجاور:> 38dbm

قدرت فرستنده: <100mW (PCB testing), < 20dbm (3 meter air testing)

جریان فعلی: <105mA

ولتاژ عامل: ۷٫۴V ~ 15V

محدوده کنترل: ۰٫۹ کیلومتر در زمین، ۱٫۵ کیلومتر در هوا

کانال ها : ۵-۹ کانال قابل تنظیم است

حالت شبیه ساز: در حالت شبیه ساز، خروجی RC خاموش است

صفحه نمایش: ۲٫۸ اینچ ۱۶ صفحه رنگی، ۲۴۰ × ۳۲۰ پیکسل

سوئیچ ها: ۳ عدد سوئیچ ۳ سوئیچ، ۵ عدد سوئیچ دو راه (۱ سوئیچ تنظیم مجدد)

سازگاری با : تمام ۱۲۰ و ۹۰ درجه چرخش هلیکوپتر / همه بال ثابت و پلیر / پنج مدل پرواز / چند روتور

RadioLink R9D گیرنده مشخصات و ویژگی ها:

۲٫۴GHz پروتکل DSSS – بدون دخالت در دیگران

تله متری ولتاژ RX و قدرت سیگنال، سنسور خارجی EP، دمای، RPM، GPS و غیره

سازگار با S.BUS

طول ولتاژ بالا تا ۱۰ ولت

طراحی کوچک برای مونتاژ و عملی راحت

کانال: ۹-Ch / CH9 برای S.BUS است

حداکثر ولتاژ ورودی: ۱۰ ولت

جریان: ۳۸-۴۵ میلی آمپر (ورودی ولتاژ: ۵V)

اندازه: ۴۳mm x 24mm x 15mm

وزن: ۱۱ گرم

Specifications:
– Channel: 9
– ۲٫۸inch 16 bytes ture color screen, 240*320 pixel
– Support 120/90 degree tilt helicopter, including fixed-wing copter, glider, 5 flight modes
– Support Chinese/English menu
– Fast response, 3ms synchro response
– Real 4096 class precision, each 0.25us
– DSSS anti-interference
– Receiver integrated with return transmission
– Transmission frequency: 2.4Ghs ISM(2400~2485MHz)
– QPSK modulation
– Single channel bandwidth: 5.0MHz
– Work voltage: 8.6-15V
– Work current: <105mA
– Adjacent channel rejection ratio: >38dbm
– Transmit power: <100mW(Board test); <20dbm(3m air test)
– Ground distance 900m, Air 1.5km
– S-BUS function
– Support USB online upgrade
– UI design
– Multi-axis menu interface
– Vibration alarm
– Mini receiver, compatible with 10CH transmitter
– Navigation menu
RadioLink R9D Receiver Spec and Features:

۲٫۴Ghz DSSS Protocol – No interference with others
RX voltage and signal strength telemetry, external sensor for EP, Temperature, RPM, GPS etc.
S.BUS compatible
All 9 channels only take 3ms to response in parallel
۴۰۹۶ resolution, stable servo and no rudder shaking issue
Takes high voltage up to 10V
Small design for convenient assembling and operating
Channel : 9-Ch / CH9 is for S.BUS
Max input voltage: 10V
Current : 38-45 mA(Voltage input: 5V)
Size: 43mm x 24mm x 15mm
Weight : 11g
Section precision 4096

فروشگاه شما : هواپیمای مدل